Leszokni a dohányzás valószínűségéről

Füstölögni kár! Interjú Dr. Vajer Péterrel a dohányzás ártalmairól

Ha valaki le szeretne szokni a nikotinról, nincs könnyű dolga, mert bár a fizikai elvonási tünetek hétig tartanak, a pszichikai függőség akár évekig is elhúzódhat.

Az Aspirin® Protect-ről Füstölögni kár!

Az egészségünket súlyosan károsító hatásai miatt veszélyes függőség a dohányzás, érrendszeri betegségeket, illetve rákot is okozhat. A dohányzásról való leszokást több tényező is nehezítheti.

Ilyen például, ha a dohányos eleve kételkedik a leszokás sikerében, ha a környezetben sok az aktív dohányos, ha a dohányzás mellett rendszeresen alkoholt fogyaszt, illetve, ha erősen hisz a dohányzás stresszoldó hatásában, különösen a munkahelyi környezetben.

Tévhitek a dohányzásról való leszokással kapcsolatban

Pedig a dohánymentes élet előnyei már az első napokban jelentkeznek. Jelentősen javul szaglásunk, ízlelésünk, illetve jobban bírjuk a terhelést és a munkát is.

egyszer és mindenkorra hagyja abba a dohányzást youtube dohányzás hogyan lehet leszokni a videóról

Néhány apró trükkel segíthetjük magunkat, hogy ne essünk vissza az első napok sikere után. Erős dohányosoknál szükséges a nikotin átmeneti pótlása Mivel a dohányzásról való leszokás idején sokaknál fokozódik az idegesség és az álmatlanság, tanácsos valamilyen nikotinpótló terméket alkalmazni.

Tíz lépés az élet - konkrét tanácsok a dohányzásról való leszokáshoz

Ezzel az elvonási tünetek és a cigaretta utáni vágy is csökkenthető. Erre a célra megfelel a nikotinos rágó, az orrspray vagy a tapasz.

Soma 30 év után leszokott a dohányzásról - 2015.01.08 - barsonyiskola.hu

A kezelésnek ezt a típusát nikotin helyettesítő kezelésnek hívják. Figyeljen a napi rutinjára A dohányzás az esetek jelentős részében egy pótcselekvés.

Mikorra lesz abba a dohányzás tervezett dohányzásról leszokni

Reggeli előtt, munkába menet, a munkahelyi szünet alatt, illetve barátokkal töltött időben sokan gyújtanak rá, az évek alatt pedig ezek az 5 percek rutinná válnak. Készüljünk fel ezekre a helyzetekre.

8 tipp, amivel leszokhatsz a cigiről

Reggel együnk inkább egy almát, a munkahelyünkön inkább mozogjunk vagy tartsunk pihenőt, illetve esténként kerüljük a 13-án leszokott a dohányzásról helyeket.

Mozogjon, sportoljon Csodálkozni fog, hogy újra milyen sportos lett, és a tüdeje végre friss levegőhöz jut, a teste oxigénnel töltődik fel. Ezen kívül a sport az esetleges súlyfelesleg ellen is hatásos. Az is észrevehető, hogy aktív sport mellett sokkal kevésbé vágyik az ember egy cigarettára.

Füstölögni kár! Interjú Dr. Vajer Péterrel a dohányzás ártalmairól

Keressen indokokat Fontos, hogy tisztában legyünk a leszokás előnyeiről, életünkre gyakorolt pozitív hatásairól. Fontolja meg, milyen előnyökkel járna, ha leszokni a dohányzás valószínűségéről nem dohányozna.

milyen károsak a dohányzó tabletták 25 képkockát hagyott fel a dohányzásról

Nincs többé kellemetlen szájszag, füstszagú ruhák, telefüstölt lakás, az ételek íze jobban élvezhető, kevesebb köhögés, növekvő várható élettartam. Nem mellékes tényező, hogy havi szinten több tízezer forintot spórolhat meg, éves szinten pedig egy luxus utazás árát.

5 tipp, ami segít leszokni a dohányzásról

Mindig tartsa szem előtt ezeket az előnyöket. Még jobb, leszokni a dohányzás valószínűségéről egy cetlire feljegyzi indokait, és ha újra kísértésbe esne, olvassa fel őket magának.

tüdőfájdalom a dohányzás után okoz hogyan lehet leszokni a dohányzásról a nyár folyamán

Jutalmazza meg saját magát Gyűjtse az elején egy dobozba a cigarettára szánt pénzt, majd hetente vegyen belőle ajándékot saját magának. Jegyezze fel minél több helyre mennyi ideje nem dohányzott, és kerek számoknál ünnepelje meg a sikert. Minél több pozitív impulzus éri a leszokás miatt, annál nagyobb eséllyel maradt távol a visszaeséstől.

Hasznosbejegyzések