Élj egészségesen. leszokni a dohányzásról

Leszokni a dohányzásról hogyan élj tovább. Navigációs menü

Leszokni a dohányzásról hogyan élj tovább. Navigációs menü

Íme, a ragyogó arcbőr titka! Ezt a filléres keveréket idd minden nap, az eredmény magáért fog beszélni Akár most először futsz neki, akár volt már korábban hasonló próbálkozásod, mindenképpen felkészülést igényel a dolog.

Persze, hallani olyanokról, akik egyszerűen eldöntik, és másnaptól soha többet nem gyújtanak rá.

  • Hogyan hagytam abba a dohányzást egy hét alatt
  • 25 képkocka. leszokni a videóról
  • Hogyan éld túl az első hetet cigi nélkül? - Blikk Rúzs
  • Felhagytam az ivást, a dohányzást és az evést
  • Hagyja abba a dohányzást qigonggal

Őket ugyan irigyelheted, ám nem szabad magad hozzájuk hasonlítani, és eldönteni, hogy neked ez nem megy. A legtöbb ember számára akik a cigaretta függőségében élnek a megvonás komoly fizikai és lelki tünetekkel jár.

Hogyan éld túl az első hetet cigi nélkül?

Így érdemes előre felkészülni: legyen elegendő érzelmi támaszod, tevékenységed és eszközöd a tarsolyban, hogy sikeresen vehesd az akadályokat. Ha nincs rá elegendő és meggyőző indokod találj.

élj egészségesen. leszokni a dohányzásról

Amíg nem elég erős az elkötelezettséged nem valószínű hogy ki fogsz tartani a döntésed mellett. Fogj egy darab papírt és írj le annyi okot amennyit csak tudsz.

élj egészségesen. leszokni a dohányzásról

Innentől minden egyes nap erre gondolj. Az utolsó cigaretta elszívása utáni első három nap alatt kifutnak az elvonási tünetek, addig viszont jó szolgálatot tesz a lista, amit nagy kísértések alkalmával előhúzhatsz a zsebedből.

élj egészségesen. leszokni a dohányzásról

Nagyon fognak örülni a döntésednek, és annak is, hogy számítasz a segítségükre. Hatalmazd fel őket, hogy segítsenek legyőzni a kísértést, ha rágyújtanál.

Így szokhatsz le a dohányzásról – ha van hozzá erőd

Ott többen vagytok együtt, ami élj egészségesen. leszokni a dohányzásról segít, valamint sok támogatást tudtok nyújtani egymásnak a saját tapasztalatok és a másik bátorítása révén. Másodszor pedig folyamodj cselhez: ha érzed, hogy rádtör a nikotinhatnék, inkább igyál meg egy nagy pohár vizet, vagy ha teheted, végezz valamilyen testmozgást. Jó ötlet ilyenkor pár fekvőtámaszt csinálni, de a munkahelyen is meg lehet mászni a lépcsőt oda-vissza párszor.

Nem kell úgy tenni mintha nem lenne jelen a nikotinhiány.

Néhány jó tanács, mely segíthet a dohányzásról való leszokásban

Egyszerűen csak nyugtázd magadban, hogy mi történik, és igyekezz ebből még több erőt meríteni: segítesz a szervezetednek, hogy energikusabb, egészségesebb legyen. El fog múlni a sóvárgás, ne aggódj. Szánj naponta 30 percet legalább egy tempós sétára de otthon is tornázhatsz. A lényeg, hogy kicsit felpörgesd a szervezeted, és segíts kiüríteni a mérgeket belőle.

élj egészségesen. leszokni a dohányzásról

Ráadásul ettől is egészségesebbnek fogod magad érezni, ami megint csak segít, hogy eszedbe se jusson rágyújtani. Inkább kerüld az olyan helyzeteket és embereket, akik dohányzásra csábítanak. Egyáltalán, igyekezz kerülni minden fajta cigifüstöt, látványt, szagot egyaránt.

Néhány jó tanács, mely segíthet a dohányzásról való leszokásban

Ha az ebéd után kívánod a legjobban a cigarettát, ne edd tele magad. Vagy oszd ketté az ebéded pár hétre: egyél kor és 3-kor valami keveset. De soha ne gyújts rá "csak egy" cigire mert azt másoknál is mindig több is követte.

  1. A dohányzásról leszokni nem is olyan nehéz!
  2. A dohányzásról való leszokás feltételei

És akkor kezdheted előről az egészet Tippek és figyelmeztetések: Amikor abbahagyod a dohányzást, egyre jobban érzed majd az ízeket, az aromákat. Vigyázz, hogy ez ne sarkalljon több evésre, és ne csapjon át az érzelmi habzsolás rossz szokásába.

  • Hatékony gyógymód a dohányzásról vélemények
  • Hagyja abba a dohányzást a fahéjjal
  • 10 gyógynövény, amely segít leszokni a dohányzásról - Édesvíz+ magazin
  • Leszokni a dohányzásról, mint a cigaretta cseréje
  • Leszokott a dohányzásról és hízott

A szervezeted körülbelül két hétig fog kisebb-nagyobb elvonási tüneteket produkálni, miután letetted a cigit. Ez folyamatosan megszűnik majd, addig viszont mozogj sokat, és fogyassz rengeteg folyadékot. Ha émelyegsz az első napokban, az teljesen normális.

\

Szintén az elvonási tünetek része, megszűnik hamar. Már pár három nap után érezni fogod, micsoda különbséget jelent cigaretta nélkül élni. Ha a hónap végére már nem is érted, hogy gyújthattál rá valaha, akkor a legjobb úton jársz. Hidd el, megéri!

Hasznosbejegyzések