Gyenge cigaretta a dohányzásról való leszokáshoz

Hogyan szokjunk le a dohányzásról?

A visszaesés szempontjából kritikus, hogy felismerje és kezelje a visszaeséshez vezető gondolatokat.

ha leszokott a dohányzásról, megváltozik a teste

Eddig soha sem sikerült, vajon miért próbálkozom még mindig ezzel. A végén úgyis dohányozni fogok.

Sose szokj rá a dohányzásra!

Ha nem füstölne úgy, mint egy gyárkémény, én is le tudnék szokni. Csak egy szál cigaretta ma este.

hogyan lehet most örökre leszokni a dohányzásról

Holnap ismét folytatom a leszokást. A cigaretta mindig hiányozni fog.

Mennyi ideig tart a dohányzásról való leszokás?

Ilyenkor például az ilyen gondolatokkal szembeállíthatja a dohányzásról leszokás előnyeit vagy éppen a dohányzással együtt járó kellemetlenségeket. Ne hagyja, hogy ez a nosztalgia aláássa eddigi munkáját!

Ne bízza el magát, még sokáig erősnek kell lenni, és vigyázni gyenge cigaretta a dohányzásról való leszokáshoz, hogy semmiképpen ne gyújtson rá! Emlékezzen arra, hogy nem szívhat el még egy szál cigarettát sem anélkül, hogy veszélyeztetné azt, hogy ismét dohányozni fog.

Hogyan küzdheti le a visszaeséshez vezető gondolatokat?

A válságok kezelése: Esetleg gondolhatja azt is, hogy a dohányzás megengedett olyan kivételes körülmények között, mint például egy krízis, nagyon megterhelő helyzet. Nem kívánatos változások: Esetleg olyan változásokkal szembesülhet, mint a testsúlygyarapodás, az ingerlékenység, a koncentrációs problémák és más megvonási tünetek. Önmagában való kételkedés: Az önmagában való kételkedés alááshatja a füstmentesség fenntartására irányuló erőfeszítéseit.

hogyan lehet leszokni a dohányzásról Ussuriyskban

Miért gondolom, hogy most sikerülni fog? Például, képzelje el, hogy milyen mérges lenne akkor, ha ezeket a szomszédjától vagy ismerősétől hallaná, és mégis elfogadja saját magától?

  • Gyenge akarat, hogyan lehet leszokni a dohányzásról Szokj le a dohányzásról egy óra alatt!
  • Dohányzás - A leszokás módszerei
  • Gyenge akarat, hogyan lehet leszokni a dohányzásról, Hogyan kell leszokni és elkezdeni a dohányzást

Hogyan küzdhet meg a visszaeséshez vezető gondolatokkal? Néhány technikát mutatunk be ehhez: Kihívás vagy megkérdőjelezés: A leghatásosabb módja ezen gondolatok legyőzésének, ha közvetlenül szembesülünk velük vagy megkérdőjelezzük őket. Emlékezés a dohányzással együtt járó kellemetlenségekre: egy másik stratégia, ha visszaemlékezik, összegyűjti a dohányzással együtt járó konkrét, kellemetlen tapasztalatait.

szünetek a dohányzásról való leszokás után

Ilyenek lehetnek például a reggeli köhögés, a gyomorpanaszok, a kifulladás. Ezeknek a tapasztalatoknak a felidézése segíthet leküzdeni a visszaszokást elősegítő gondolatokat.

Gyenge akarat, hogyan lehet leszokni a dohányzásról

Figyelemelterelés: Hatékony stratégia lehet az is, ha egyszerűen eltereli a figyelmét a dohányzásról. Képzeletét és gondolatait kellemes, pozitív tartalmakkal foglalja le pl. Önmagát megjutalmazó gondolatok: Másik stratégia lehet az, ha a dohányzással kapcsolatban a sikereire és az erősségeire gondol.

hogy nem lehet jobb a dohányzásról szóló fórumról való leszokással

Nehéz ilyeneket hangosan kimondani, de önmagát mindenki bátran megdicsérheti, elismerően nyilatkozhat saját magáról saját magának.

Hasznosbejegyzések